Pages Of My Blog

27 november 2016

Great Day (More Than Words Mini Challenge)

When I saw Authentique's new Wintery collection, I immediately knew I wanted to make a winter card with it. I also decided to participate in the More Than Words mini challenge and thus incorporated the word 'Day' in my card as well. This is what the final result looked like:

Toen ik Authentiques nieuwe Wintery collectie zag, wist ik meteen dat ik daarmee een winters kaartje wilde maken. Ook besloot ik mee te doen aan de mini challenge bij More Than Words en verwerkte ik dus het woord 'Day' in mijn kaart. Het eindresultaat zag er als volgt uit:


I used both the papers and the stickers and die-cuts from the Wintery collection on my card. The other embellishments are from Bo Bunny and ScrapBerry's.

Ik heb zowel het papier als de bijpassende stickers en die-cuts uit de Wintery collectie op mijn kaart verwerkt. De andere embellishments zijn van Bo Bunny en ScrapBerry's.


Thank you for stopping by!

Dankjewel voor je bezoekje!

10 opmerkingen:

  1. Ik vind je opbouw weer helemaal top, een erg mooie kaart! Mooie kleuren samen en prachtig zijnde turquoise accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Romy, lekker winterse uitstraling en mooie laagjes maken het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful, vintage card, Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje weer! Echt een kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love, love, love your card, Romy!! It's so wonderfully sweet and vintage, and carries me away to simpler times. You've worked your magic and made those lovey papers look even more beautiful!!
    Hugs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card Romy, I love the wintery colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Romy. Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous! LOVING the snowflakes!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So beautiful, Romy! Love all the icy tones here with these papers and colors, and love all your details. You are so amazing with the layers! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!