Pages Of My Blog

13 september 2016

Winter Card for Kaisercraft Challenge

Did I make a card again? Yes, I did. I had all my supplies lying on my desk to make a lay-out, but for some reason I again ended up using these supplies to make a card ;) 
This is a winter card that I made for the current Kaisercraft challenge with papers from several different Kaisercraft collections and Collectables die-cuts from the Frosted series.

Alweer een kaart? Ja, alweer. Ik had alles klaarliggen op mijn bureau om een layout te maken, maar om een of andere reden kwam er toch weer een kaartje uit mijn handen ;)
Deze winterse kaart maakte ik voor de wedstrijd bij Kaisercraft. Ik heb papier uit verschillende Kaisercraft lijnen gecombineerd met de Collectables die-cuts uit de Frosted serie.


This is the beautiful moodboard that I drew inspiration from. I was inspired by the colours and wintery elements in the moodboard.

Op dit mooie moodboard is mijn kaart gebaseerd. Ik liet me inspireren door de kleuren en winterse elementen in het moodboard.


As you can see on the picture below, I lifted some elements by attaching them on a piece of cardboard.

Zoals je op onderstaande foto beter kunt zien, heb ik een aantal elementen op mijn kaart iets verhoogd door ze op een stukje dik karton te plakken. 


Thank you for stopping by!
Have a wonderful week!

Dankjewel voor je bezoekje!
Ik wens jullie een fijne week toe!

7 opmerkingen:

  1. Wowwww! This is gorgeous! LOVING those trees!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, what a gorgeous winter scene! I love the vintage look and the almost sepia tone color palette! So soothing and serene! And I absolutely adore how you've layered all those trees around the main image. Such great depth and dimension! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, mooi!! en gaaf gedaan, die diepte erin gemaakt met die bomen. Echt super! Hoop dat je wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rommy, as always this is super stunning! Thanks for enetering the Kasiercraft Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!