Pages Of My Blog

05 januari 2015

A Little Bit of Magic

I hope your weekend has been wonderful! Have you enjoyed the first few days of 2015?
I spent a lot of time being creative this weekend and had lots of fun doing so! Today was also the last day of my Christmas break, so tomorrow I'm going back to Uni again. I'm definitely going to miss my days off, but it also feels good that life is getting back to normal again!
Anyhow, today I have a card to show that I recently made with a mixture of gorgeous Imaginarium Designs chipboard and beautiful papers and embellishments from Scrapberry's. These manufacturers definitely make a perfect match!

Ik hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad! Hoe bevielen de eerste dagen van 2015?
Ik ben dit weekend vooral creatief bezig geweest en dat voelde maar wat goed! Vandaag was ook de laatste dag van mijn kerstvakantie. Morgen begint het normale studentenleven weer. Best een beetje jammer, maar aan de andere kant ook wel weer fijn! 
Vandaag  in ieder geval nog het resultaat van een van mijn creatieve uitspattingen in de kerstvakantie. Voor deze kaart heb ik een mix gebruikt van Imaginarium Designs chipboard en mooi papier en embellishments van Scrapberry's. Een perfecte match wat mij betreft!


Supply List:
Imaginarium Designs: chipboard frame
Scrapberry's: Fairy Tales 6x6 paper pad, Fairy Tales polymer items, French Journey pearls
Artemio: wood ruler
Tim Holtz: Postage Stamp Frame die, distress ink
Cheery Lynn: doily die
Bazzill Basics: kraft cardstock
Action: chipboard stickers
American Crafts: embossing powder, ink

I used one of these lovely Imaginarium frames.

Ik heb één van deze mooie chipboard frames van Imaginarium gebruikt.


I also used the following supplies from Scrapberry's:

Ik heb ook de volgende benodigdheden van Scrapberry's gebruikt:




Thank you so much for stopping by!
Have a wonderful day!

Dankjewel voor je bezoekje!
Alvast een fijne week!

8 opmerkingen:

  1. So gorgeous! LOVING the colors and the birds!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. brilliant !!! loving the colors xoox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card.. love the frame!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, Romy! Love the colors and the doily.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart zeg!!! Jammer dat de vakantie weer voorbij is he, maar vast aftellen naar de volgende! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk heb ik maar 1 woord hiervoor: wauw!
    En ook je layout hieronder is erg mooi, diemhad ikmeven gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Romy this so lovely. You have such a wonderful way with colors.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!