Pages Of My Blog

05 juli 2014

Parijs (with Bo Bunny Somewhere in Time)

Hi!
I hope your weekend is a great one. Hopefully all Americans have had an amazing 4th of July celebration!
Today I'm back with a new lay-out to show you. I made it for Bo Bunny with the gorgeous "Somewhere in Time" collection. This collection appears to match my Paris photos perfectly, so now I can hardly stop creating with it!
It doesn't happen very often that I'm really satisfied with a photo of me, but there are a few rare photos that I do like. This photo of me sitting in front of the Eiffel Tower was one of them, so I just had to scrap it!

Hoi!
Ik hoop dat jullie een heerlijke week hebben gehad. Zo fijn dat de zon nu eindelijk ook in Nederland tevoorschijn komt!
Vandaag heb ik weer een nieuwe lay-out te laten zien die ik voor Bo Bunny heb gemaakt met de prachtig "Somewhere in Time" collectie. Ik vind deze lijn zo mooi passen bij mijn Parijs foto's, dus ik kan bijna niet stoppen om er nieuwe lay-outs mee te maken...
Dit keer heb ik een foto van mezelf voor de Eiffeltoren gescrapt. Normaal ben ik niet zo snel tevreden met een foto waar ik zelf op sta, maar deze vond ik toch wel aardig gelukt. Die moest dus gescrapt worden! :)


Bo Bunny Supplies:
Patterned Paper: Somewhere in Time, Anquity, Balloons, Beauty, Chrononaut/ Somewhere in Time
Chipboard: Somewhere in Time Layered Chipboard Stickers
Noteworthy: Somewhere in Time
Doilies: 6.5in. Medium Doilies
Kraf Wood Shapes: Elegant
Large Stamps: Wall To Wall Textures Stamps, Stained Textures Stamps


I used the beautiful Large Stamps to add some more interest to my background papers. I also did lots of embellishing with the beautiful chipboard embellishments and some fussy cut elements.

Ik heb de mooie Large Stamps van Bo Bunny gebruikt om mijn achtergrondpapier een meer vintage uitstraling te geven. Daarnaast heb ik weer veel embellishments gebruikt: vooral chipboard figuren en een aantal uitgeknipte elementen.


Thank you so much for stopping by! I hope you will have a wonderful weekend!
We're leaving for a short trip to Copenhagen on Monday, so I can hardly wait for the weekend to come to an end ;)

Dankjewel voor je bezoekje! Ik wens iedereen een mooi weekend en een fijne wedstrijd vanavond!
Stiekem kan ik niet wachten tot het weekend voorbij is. Maandag vertrek ik namelijk voor een paar dagen naar Kopenhagen met mijn ouders en broertjes. Superveel zin in!

9 opmerkingen:

  1. That is an amazing photo scrapped so wonderfully too! Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So gorgeous! LOVING the colors, the gears and that photo!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful layout with lovely embellishing! Have a wonderful trip, Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Romy! Inderdaad een hele leuke foto! Ik vertrek morgenochtend naar Parijs .Ik ga voor een concert van een oude Amerikaanse blueszanger, maar zeker ook voor Parijs, waar ik nog nooit was! Nog tips die ik echt moet weten? Ik heb wel begrepen dat de Joodse wijk het leukst is, vooral op zondag. Jee, ik moest maar eens wat gaan inpakken :) , altijd last minute hier. Veel plezier in Denemarken. Ik heb daar 2 jaar gewoond, het is een super land met vriendelijke mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je dat mooi verwerkt, mooie leuke details
    fijn weekend
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je staat er zeker mooi op, een bevallige foto met een mooi evenwicht! En ja, uiteraard is de omlijsting die jij maakt met je lay-out weer zo mooi! Net als in de foto ook hier een mooi evenwicht en prachtig gebruik van embelleis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great picture. Love the colored layers that accent the frame.1

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a wonderful photo of you! the jewel in the crown of your sweet layout! hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!