Pages Of My Blog

07 april 2014

Two Inkido Cards with Spring Time

Hi, happy Monday!
I hope you have had a wonderful weekend. My weekend was great and I had the most amazing two days in Paris with my boyfriend. We visited the Eiffel tower, went to see the Notre Dame and even did some shopping (me)/ car spotting (my BF) on the Champs Elysees. I took about 380 photos and you will probably see some of them on a lay-out very soon!
I also had a blogpost up on the Inkido blog this week. For my blogpost I made two cards with a mix of the gorgeous Spring Time and Beautiful Memories collections.

Hoi, fijne maandag!
Ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad. Mijn weekend was in één woord 'ge-wel-dig', aangezien ik twee heerlijke dagen heb gehad in Parijs met mijn vriend. We hebben de Eiffeltoren beklommen, de Notre Dame gezien en zelfs nog even geshopt (ik)/ auto's gespot (Jeroen) op de Champs Elysées. In totaal heb ik zo'n 380 foto's gemaakt en daarvan zullen jullie er vast binnenkort een aantal op een lay-out terugzien! :)
Dit weekend is er ook een blogpost van mij online gekomen op het Inkido blog. Voor mijn blogpost heb ik twee kaartjes gemaakt met een mix van de mooie Spring Time en Beautiful Memories collectie. 


Inkido supplies:
Spring Time - Easter Tags
Spring Time - Springtime Children
Spring Time - Valentine Hearts
Beautiful Memories - Pink Babies
Beautiful Memories - Grandma


On this card I did some layering, punching and die-cutting to make my background. The central point on my card is a cluster of embellishments that I made with one of the cards from the 'Springtime Children' sheet, a few chipboard shapes and two resin cherubs. I then finished off my card with a few fussy cut butterflies and some bling.

Op deze kaart heb ik veel gebruik van laagjes, ponsen en stansen. Het centrale punt op mijn kaart is een cluster van embellishments. Dit bestaat uit een kaartje van het 'Springtime Children' vel, een paar chipboard vormen en twee resin engeltjes. Daarna heb ik de kaart versierd met uitgeknipte vlinders en wat bling. 


On my second card I used blue papers from the 'Springtime' and 'Beautiful Memories' collections. I decided to turn this card into a spring card and used one of the 'Springtime Children' cards as the central element on my card. I framed it with a chipboard frame. 

Op mijn tweede kaart heb ik het blauwe papier uit de 'Springtime' en 'Beautiful Memories' collecties gebruikt. Ik heb er een echt lentekaartje van gemaakt en heb daarvoor een kaartje van het 'Springtime Children' vel uitgeknipt en als centraal element gebruikt. Met een chipboard vorm heb ik het geframed.


Inkido supplies:
Spring Time - Sweet Angels
Spring Time - Springtime Children
Beautiful Memories - Beautiful Blue
Beautiful Memories - Butterflies Borders
Mulberry Mini Rose Vanilla


I used Inkido roses, a chipboard pencil, some die-cut flowers and the beautiful butterflies from the "Butterflies Borders" paper to finish off my card. 

Als finishing touch voor deze kaart heb ik een chipboard potlood, gestanste bloemen en mooie vlinders van het 'Butterflies Borders' vel gebruikt.


I thought I would end with a photo of me and Jeroen near the Eiffel Tower. I actually really love this photo of us :)

Dan eindig ik met een foto van Jeroen en mij bij de Eiffeltoren. Ik vond dit zelf stiekem wel een hele leuke foto :)


Thank you for your visit! Have a great day!

Dankjewel voor je bezoekje! Een hele fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Jullie hadden mooi weer! Het is zeker een leuke foto, jullie staan er stralend op! Klinkt als een heel goed weekend. Je twee kaarten zijn allebei heel mooi! Prachtige cluster op de bovenste en wat een mooie kleuren en leuk potlood ook op de tweede.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes weer! Vooral die roze, echt super!!!
    Wat is Parijs een heerlijke stad he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your cards are always so breathtakingly beautiful, Romy! I love looking at all the pretty details. Love those cherubs! I'm glad you had a wonderful time in Paris and am looking forward to more photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are gorgeous! I love love love the cherubs and the butterflies!!! And loving that photo of the two of you!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wow, wow....such beautiful cards! Just love the soft and pretty details! Paris is definitely a beautiful place and so many amazing sights to see! Gorgeous photo of you and your BF! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben Romy, het straalt ook wel van deze foto af... Zo te zien hadden jullie heerlijk weer. Je kaarten zijn weer zó mooi, ik ben dol op jouw stijl, ik zou niet kunnen kiezen...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card and congrats on the DT finalist for Graphic 45

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my! these are absolutely adorable! just like you and Jeroen! :)Keeping my fingers crossed and waiting with baited breath for 21 April to come! How romantic with a weekend in Paris oh là là! xoxoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaartjes en een gave foto van jullie2..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both cards are gorgeous!!! beautiful details and what a lovely pic in Paris! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!